höstvisa.

Jag har funderat och tänkt på två saker hörni;

1. Det här med Michael Jackson. Kan det inte bara ha varit så att han helt enkelt bara dog? Att han inte alls blev mördad av sin läkare, bortförd av utomjordingar,mördad av den där sekten eller har fejkat sin död??Kan det inte bara ha varit så att hans hjärta slutade slå av någon anledning och så var det med det? Var det verkligen så oväntat?

2.Ibland förekommer det i tjejtidningar att mer eller mindre kända bruttor får visa upp innehållet i sina handväskor. Det är tydligen av allmänintresse har jag förstått. I dessa väskor finns det aldrig gamla kvitton,smulor av okänd identitet,gamla sminkpennor,reklamblad man tagit för att vara snäll,mumifierade äpplen eller 350 hårnålar. Där finns bara läppglans från Juicy tubes,dyrt smink,filofaxar från Louis Vuitton och möjligtvis en flaska med vatten. Helt klart fejk tror jag. Vad tror ni?

I övrigt förbereder jag mig för ännu en jobbhelg och tänker tillbaka på förr om åren då denna helg var årets happening och då vi vid det här laget alltid var påväg ned till Piteå för att dansa och le. Tiderna förändras sannerligen och det känns ganska bra! ;) Igår var jag på onsdagsdans med brudarna från jobbet och det var roligt värre. Idag har jag haft sällskap av en pickande huvudvärk under hela mitt eftermiddagsskift. Men lite får man ju offra. Nu ska jag hoppa i lopplådan. Helt plötsligt står vi snart med en fot i augusti och det är kolsvart utanför fönstrerna om kvällarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback