idag.

Igår kväll innan jag skulle somna så blickade en stor gul fullmåne in på mig genom sovrumsfönstret och som ett brev på posten så har jag hela natten sovit oroligt,drömt konstigt,snurrat,vridit och vänt på mig. Jag slår vad om att min far inte heller haft en god natts sömn. Det är de där vampyrgenerna man går och bär på!
Men vilket väder det var i morse! Lille Elmo sover hos mig och S den här veckan och imorse när vi var ute på en liten kissrunda så strålade solen från knallblå himmel. Jag och S har riktiga tråk-jobbveckor den här veckan. Jag har jobbat förmiddag hela veckan medan S gått eftermiddag. Detta innebär att när han kommer hem vid midnatt så har jag och Elmo redan gått och lagt oss och när jag kliver upp vid 05.30-snåret så sover i sin tur S. I helg går jag eftermidag både lördag och söndag - då går S förmiddag! Idag hann vi dock med lite gemensamma aktiviteter i form av lunch på stan, bilbesiktning och titta på ett hus man gärna hade köpt.

Och besiktningen! Min skrålla fick godkänt! Jag blev så glad (det är lätt att glädja mig) så jag rev av en egenkomponerad glädjesång till besiktningsmännen och min lilla bils ära på vägen därifrån. S bara himlade med ögonen,han är liksom van vid mig vid detta laget!

Nu ska jag gå och sova. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback