Botten är nådd. Jo faktiskt!

Jag vet att jag inte borde, men efter att ha kollat ett avsnitt på kanal 5´s webb-TV medan jag tog mig en efterjobbet-vila på soffan i eftermiddags, så kan jag helt enkelt inte låta bli. Jag måste få kommentera Linda Rosings dejtingsåpa "den rätta för Rosing". Jag bara måste,det är helt enkelt för horribelt för att lämna okommenterat,är det okej? okej?

För vad är liksom detta? Vi borde inte vara generationen som förfasas över kass TV men det här tror jag faktiskt plockar hem priset. Det finns ju inte en enda normal kille i den där gruppen? Det är ju 5 regelrätta miffon som Lindas "rådgivare" valt ut åt henne!? En brasilansk f.d. chippendale och en 19-åring som smyger på Linda bakifrån och väser komplimanger i hennes öra är två exempel. Hade mina kompisar suttit i en panel och valt ut dessa killar åt mig så hade jag vetat att de hade riktigt  ont uppsåt. Är det ett skämt liksom eller tyckte Linda och hennes vänner att dessa killar var potentiella män för henne och det bästa av de som sökte? Kan ni inte bara gå in på femmans webb-tv och se programet och förklara det för mig-för jag fattar ingenting?

Med sig på de "romantiska resorna till de mest romantiska platserna i Europa" har Linda med sig sin livscoach. De pratar om att Linda måste bryta mönster från sitt gamla liv. I slutet av programmet står utröstningen mellan två killar, den ena en av de mest normala i gänget (vill iofs inte säga mkt i detta gäng..) och en bad boy som säger att Linda "duger för en helg" på frågan vad Linda betyder för han,som är bakis för att kliva upp till en dejt och föreslår att de ska köpa en porrfilm åt Rosing i present. Vem tror ni åker? Jo den förstnämnda såklart,för han var ju så stel när de skulle gå på gayklubb och en sån kille kan man ju inte ha i sitt liv....

Kan inte bara den där livscoachen sätta ner foten nu och ringa Fadde Darwich? Allt är liksom förlåtet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback