all work work.

Idag har jag,Elin,Kerstin och Majsan jobbat oavbrutet sen det vi kom till jobbet 06.45 till det att vi slutade 15.45. Vilken dag! För varje sak jag fick bortgjort så verkade det som att det lades till minst tre saker på listan av arbetsuppgifter jag var tvungen att ta itu med. En fördel/nackdel med mitt jobb är att man aldrig vet vad en arbetsdag har att bjuda på. idag har exempelvis både jag och Elin pratat med polisen i två olika ärenden och ibland måste man vara en organisatör/problemlösare av hög kvalite i den här branschen.

Fördelen med att jobba tills man stupar är att man blir lätt övertrött och väldigt lättroad. Idag när vi åt lunch på stående fot så skrattade jag oavbrutet i säkert en kvart åt våra uppmålade scenario som spårade ur åt mer än ett håll, om hur man var med i Robinson fast man inte kan simma och i panik klänger sig fast i kameramannen som filmar under vattnet.
Nåväl,vi säger väl så hörni.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback