Infants,låter som elephants,fast mindre på nåt sätt.

Tänk om jag också hade så många internationella läsare så jag var tvungen att översätta mina blogginlägg till engelska,eller alltid skriva mina facebook-uppdateringar på utrikiska?
Jag är ju rätt dålig på engelska.

-Alltså. Vad betyder det här infants egentligen?? ,utbrast jag en dag i medicinska biblioteket under min studietid i Umeå.

Då hade jag och Sofia under tre månaders tid skrivit på vår uppsats om förlossningsdepressioner och således plöjt ungefär 1000 kilo litteratur och artiklar,skrivna på engelska om..ja just ja.. spädbarn. äsch då. Det viktigaste är ju att man förstår helheten eller?;)

Kommentarer
Postat av: Ivana

Jag skyller alltid på att jag redan lär mig så mycket att jag inte kan hålla reda på små saker som tex. ord. Så det är helt okej att inte veta vad infants är för något trots att man skriver om det. :)

Postat av: Ida

Jamen precis!:)

2009-11-21 @ 15:55:46
URL: http://novey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback