Något nytt.

Det känns jättekonstigt men nu är det iallafall bestämt. Den 20:e december avslutar jag mitt vikariat och har ingen aning om när eller ens om jag kommer tillbaka. Det känns konstigt men det är skönt att ha tagit ett beslut efter allt funderande. Det är många saker som måste klaffa nu för att det här ska bli bra,men jag har ändå bestämt mig för att det här kommer bli jättebra! Jag måste släppa sargen lite nu. Jag måste lita på min tur.

Ett nytt äventyr för oss. En ny tid. Låt det bära eller brista,man lever kanske bara en gång?:)
Om någon vill hyra en möblerad tvåa,give me a call.

Kommentarer
Postat av: Mirris

ÅH vad spännande! är det månne värmland som lockar? lycka till hursomhelst, JAG litar på din tur om inte annat.

Postat av: Nonno

Nonno! Jag blir så himladens glad, och det kommer gå hur bra som helst! Nu kommer jag inte behöva frakta mig själv till andra änden landet för att få träffa dig ju... Jag gillart!

2009-10-29 @ 16:00:57
Postat av: Bultjens

Ja! Gjör't! Jag är med dig i tanken, i steget. Tänk lite "men vem bryr sig?!" och var lite mer autistisk så fixar det sig! ;)

Kram från en annan som det faktiskt börjar ordna sig lite för, sakta men säkert!

2009-10-29 @ 18:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback