Om en bloggs vara eller inte vara.

Man kan kalla det ett sommaruppehåll va? Det senaste inlägget jag skrev förutom en you tube-video och en tävling var den 19 juni. Idag är det den 20 augusti. Not at all kissiestyle så att säga.
Jag har funderat över den här bloggen, men jag vill inte kalla den nedlagd. Jag satt en kväll och tittade igenom gamla inlägg och det är ju skitkul att kunna gå tillbaka 3 år i tiden och se vad jag gjorde då vid den här tiden. MEN jag inser att jag inte är den optimala bloggerskan, kanske för att min kropp innehar en ganska stor nypa integritet och det är ingen egenskap att föredra om man ska få till en storblogg. Men vem har sagt något om en storblogg? Vem över 16 bast vill ens ha en storblogg? Jag kan köpa mina armband och mascaror (och annat gratiskrafs de får hemskickat) själv! Kanske gör det här med facebook och dess statusuppdateringar också att det vi skriver på bloggen blir lite yesterdays news. Jag vet inte. Kanske blir det mer liv här nu eller så kommer nästa inlägg att publiceras den 20 oktober? Det är ju trots allt bara en sida på internet med små utdrag om vad som händer i hela det stora livet.

Inte ett inlägg på en hel sommar alltså. Det här har varit en sommar då jag började arbeta inom psykiatrin och upptäckte ett helt nytt sätt att jobba som sjuksköterska. Jag har trivts väldigt väldigt bra och har tackat ja till att vara kvar här året ut. S åker ner till Filly och gör några månader plugg och jag gör julfint i lägenheten lagom till han kommer hem. Det är ju inte direkt första gången jag och han hattar emellan och jag vet att vi fixar det fint!:)
Det har varit en arbetssommar kan man alltså säga men jag har ändå hunnit göra alla de där små sakerna som hör sommaren till. Nu jobbar jag två skift till innan vi åker på semester när alla andra just kommit tillbaka till jobbet. Barcelona blir det den här gången! Jag ser framemot det.

Jamen vi säger väl så? Vi ser hur det blir. vi ses när vi ses, om inte här så IRL. In real life. (viktigast av allt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback