om att börja bli gammal med allt som hör därtill.

Jag har drabbats av en mystisk släng av demens. Jag har aldrig varit en sån som "tappar bort" grejer men nu, nu måste jag snart ha en lapp med min egen adress runt halsen!

Jag var på stan och provade en tröja. Allt väl så långt. Sen gick jag ut från affären utan att varken ta med eller ta på mig min egen tröja igen. det upptäckte jag när jag kom hem och bara hade ett linne på mig under jackan. hur normalt är det?

Jag var i samma veva in på en annan affär för att köpa såna där bakstycken, pluppar ni vet till örhängen. Allt väl så långt. Jag betalade det jag köpt och gick sedan ut från affären utan att ta med mig det jag handlat. Det låg kvar på disken och detta upptäckte jag såklart när jag kom hem.

Jag och S har börjat träna på Sats. S hade köpt ett nytt hänglås till mig. Tror ni jag tog med det hem sist? Nej det lät jag hänga kvar i skåpet! såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback