om veckan som gick.

Till att börja med. Hur god är inte den här tårtan? Jag tuppar av alltså,spring och köp!
Den här veckan har varit full av aktiviteter. Första halvan hade jag inskolning på mitt nya jobb och torsdagen och fredagen ägnades åt datautbildning för att lära mig journalsystemet som Karlstad kommun använder. Det är fullständigt utmattande att vara ny på ett ställe. Jag vill helst kunna allt redan från dag ett fast jag vet att det är omöjligt. Jag oroar mig och våndas och är alldelens för hård mot mig själv. På måndag är det dax att börja jobba själv - jag,en STOR nyckelknippa,en liten bil,en karta (lär jag antagligen behöva) och en hel del arbetsuppgifter att hålla reda på. Att jobba som sjuksköterska för hemtjänsten/hemsjukvården är som natt och dag mot vad jag är van vid men jag se ge det ett försök nu. Jag har inställningen att alla erfarenheter är bra!
Helgen kommer gå i lugnets tecken, ikväll får det bli det där såkallade fredagsmyset här i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback