När sommaren står för dörren.

Jag älskade den nya filmen. Alla filmkritiker (ofta män i medelåldern. ungefär som att sätta mig att kommentera fotbolls-VM?) sågar och förfasas men man måste ju liksom ta det för vad det är. Vill jag se en film som kommer vinna filmpriser och Oscars så går jag ju inte och ser SATC. Vill jag äta fint uppdukad mat på vita dukar så går jag inte på donken. Bröllopsscenen med Liza Minelli i början av filmen är bara klockren - precis så tänker jag mig att festen på mitt bröllop ska se ut!;)

Jag har jobbat min sista dag ute i Molkom idag. För hur länge vet man aldrig. För alltid? Till hösten? Only time will tell. Jag är glad att jag gjorde det här och när jag körde hem från jobbet idag så insåg jag hur VACKERT omgivningarna här omkring är. Vyerna utanför bilfönstrerna är som tagna ur vykort. Blommande ängar, gröna fält med kossor som betar och glittrande vatten. Jag inser ju att jag lämnar det här stället precis när det är som allra allra vackrast och jag har den här låten som soundtrack i huvudet.
Sveriges härligaste kör - Glada Hudik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback