fåtöljsugen.

Jag är fåtöljsugen. Någon av dessa hade varit perfekt i vår hall känner jag. Perfekt att sitta på när man knyter skorna..eller som det brukar bli i familjen Lahdenperä/Lindahl, att begrava under ett berg med kläder.

Jag har haft en kaotisk arbetsdag. Det brukar liksom bli så när man tänker tanken "idag verkar det bli lugnt,nu kommer jag hinna sitta och dokumentera". Min man hade dock lagat mat då jag om hem och bjuder på kladdkaka med After eight till efterrätt. Ett fantastiskt fint initiativ tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Nonno

Jag röstar för den till höger!! och jag röstar även för att jag också ska få kladdkaka med after eight om ja nu tar fingrarna ur brallan och styr kosan upp mt karlstad om ett par veckor=)

2010-05-16 @ 08:43:23
Postat av: I

Jo jag gillar den också,man ska inte vara så ängslig för lite färg!:) Du HADE gillat kakan,jag har just ätit den till frukost! ;)

Postat av: Nonno

Nä precis, den andra såg lite blek och tråkig ut.. och tycker jag det så förstår du ju hur illa det är :P

2010-05-19 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback